Penghapusan sawang 101%
Friday, March 16, 2007
Tanye sikit, belog saye neh sawang ke? Tak kan? Mane ade sawang kan? saye tengok licin dari sawang je. Hah ha. Mane ade.. da kate da, tak ade ciri2 sawang pon.. cayelah.. pepandai je kate belog neh sawang.. takde sesawang pon.. skang memang takde.. 2 bulan ritu ade la sket sawang.. sian betol belog neh kene kutok sebab sawang.. takpe, saye tak kesaaah. Sebab sawang neh bukan sawang suke suki tapi sawang bersebab.. HoOoOoOhOooHoOo.

Lame naw belog neh tak dikasik makan. Sapela tuan punye belog neh.. memang nak kene saman. Haiyaaa. Tengok belog2 laen sume apdet gile2, belog satu neh jela yang hamper nak ditelan anai2..arghhh, veri2 jelessssss… hihi.. kasihan sama ini belog.

Dulu.. sawang bukan sebab ape pon.. banyak masaalah negaretenggelam timbol.. line tenet takdek lagik sebelom neh.. si strymex tuh pon lame naw dah terbiar.. berhabok..kasihannnn..

Tapinye, kat umah aku mengarang taw. Maknenye tak sawang la sebab kirenye aku selalu apdet dan apdet .. haa.. korang yang kate sawang.. aku kate takde, takdelah.. maknenye jugak,.. maknenye, ahh, takde maknenye pon.. ( tak taw nak kate ape sebenanye ).

Along da bekali kali offerkan diri nak apdetkan karangan bukan rumusan yang aku apdet kat umah, kendian diapdetkan ke belog aku tuh melalui cc tempat die bekeje.. tapi, aku je taknak. Bukan degil ,bukan juge jual mahal , cume aku suke wat sendiri sebab.. sebabnye.. sebabnye lagi aku punye sukehati la.. ha hah haaaaaa. Apela korang.

Tengok, sawang dah licin.. licinnyeeeeee belog neh takde sawang bermaharajalela lagi. Tepok tepok.. Korang tak dapat nak kutok lagik. Keh keh keh.. samat tinggal sawang. Nah, hambek segale apdet2 yang aku karang kat umah. Nanti petengahan bulan 3 neh mungken sawang akan kembali lagik..belog neh akan dikuarantin selame yang aku suke. Hah ha ha ha ha ah ha. nantikan kemunculannye. Hoyeh hoyeh, sawang da pegi setelah dicuci pencuci vanish.. selamat tinggal sawang.. yakini vanish.... tiada kotoran.. ahakshaks. Fuh….
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
 
posted by mira_mia at 7:32 PM | Permalink


1 Comments:


At 1:14 AM, Blogger Prince Justice

xde sawang. don wory.. hehe.