Gathering Kerabat SengaLLL
Sunday, December 10, 2006
Gathering Kerabat SengaLLL.


semalam... ade gatering kat MOY.. tempat teletaknye temapt2 katunis2 blues selamanya, apo? dan ujang bekumpol same same.. kat situlah jugak teletaknye muke2 katunis yang cam sengal sumenye.. kat situ jugakla teletaknye gatering yang tah bape kali.. tapi bagi aku ni la fes taim aku menggateringkan diri kat situ dan memang sonok gile jumpe dorang.. terase nak colek je dorang sume.. kat situ jugakla tedapatnye name BALA. ekzos me. hoh hoh.

eeee.. rase x nk balek je semalam. hepi gile dok kat situ.. makan2. ( aku makan taw, aku x dayet ).. cam kuarge bebahagiye betol. sumenye gile spoting.. ade muke2 lame.. ade muke2 baru.. aku semestinyela muke tembok. eh x.. muke lame baru kot.. lame kat forem, baru kat gathering.. kirenye tengah2 la.. hihi.

hoh hoh hoh.. akhernye dapat jugak aku besuwe muke ngan dorang. kat forem ke , kat tingkap ym ke, kat shoutbox bs ke same je pangai. sengaLLL x leh ckp ape da ha. sumenye mempunyai pangai yang telalu bahaye. haku je baek siket. siket je. xde la banyak mane kan. aku seda sape aku.. ( merendah diri ) .. lagiii.. ade yang pendiam.. ade yang kurang becakap.. ade yang ektif.. ade yang telalu super ektif.. ade yang memang xleh dok diam. ade yang dok setempat. ade yang ke hulu ke hilir. ade yang menong. ade yang kaver2. ade yang malu2. ade yang ceceh doploh pat lime ploh jam. ade yang bekeliaran ke sume tempat. ade yang peramah gile sunggoh. ade yang.. ey, bape banyak adeeeeeeeee daa.. cit.

mau komen pasal sorang2 mahlok.. bace je pe aku tules. kalo aku tetokok tambah korang buat2 hanggok jela ye.. x pon buat2 x taw je.. korang x kesah kan? x kan? x punye kan? misti x kan? nah. amekla komen korang. bace je dengan besungoh- sunggoh.

saye mulekan dengan ..


BraderMacho - die ni kan.. dari dulu kan.. aku geram gile gile sungg0h.. memang dari dulu aku cakap ngan diri sendiri kalo la aku dapat jumpe beliaw aku memang akan wat jahat sejahat satan kat die ni.. dalam ruangan hello bebeh beliaw kat buku blues selamanya memang saket je ati bace.. tebaka ooo.. maen libas pedang je kat pompuan.. seb baek aku ni baek siket.. siket je.. tapi tu la nye , bile jumpe je die.. oke orangnye.. korang x jumpe memang la x pena taw.. aku siasat oo dari dulu sape mahlok ni.. misteri betoll.. tapi da x misteri da bagi aku.. hohoho ( gelak bangge).. aku da dapat mengenal pasti sape beliaw neh.. orangnye baek.. cam haku la.. die ni x de la sejahat mane pon .. jahat sengal2 centu je.. tapinye memang sengall kose namploh pat betolll. korang jumpe die, korang taw la. aku da jumpe.. korang mesti jeles kan? kann? jangan jeles ye.. La La La.. timekasey banyak ye bradermacho @ brad.. saye sunggoh bergembire bejumpe anda.. taon depan jumpe lagi yuk.. jgn jeles taw korang.. hoh hoh hoh ..


Uncle Rodin- heheh.. angkel ni memang sweet je orangnye.. dan sengal. dan baek. dan pemurah. dan banyak lagi.. bemurah ati betolll sediakan bemacam jenes pemakanan yang sedap lagi lazat.. die neh simpel jugak.. x ler meleret2 penampilannye.. kalo jumpe die neh aku cam tenampak satu cahaye je kat keliling aku.. eh betolll. aku x tipu la.. yela , ayah yang baek, betanggungjawab .. sume2lah.. lagii.. rajen betolll mengambel tau pasal forumer2 laen temasok la haku sendiri.. dan rajen betol membagi adiah kat forumer2 semalam.. bes oo.. timekaseh ye angkel. jasemu ku kenang.. taon depan jgn lupe bg lagi.. timekaseh daon keladi.. angkel memang bagos dari sume aspek.. cume kene tambah siket je pitching dari segi nyanyian.. eh.. apedaaaa. sah aku yang meleret.. angkel jugak bess.


Abg Zairi- haa. die neh kan suke becerite.. mulenye semalam aku saje je senggah sebenta kt meje kakak iera tempat beliaw memulekan cerite ngn duwe tige kerat forumer2 laen temasok jugak la haku sekali menyempit siket kat situ.. mulenye lagi aku saje je pegi situ sebab tedenga lagu myheart.. aku pegi situ cume nak tompang denga je lagu tuh.. sekali tepasang telinge la jugak denga cerite.. mule2 denga menarek.. pastu teros tetarek denga cite beliaw.. bes denga die becerite.. aku akhernye tesangkot sekali kat situ. mempasang telinge sambel bace buku tapi fokes kat cerite beliaw. hahahampehnye aku.. macam macam crite die bukak.. bes je denga.. maken lame maken byk cite.. ade cite sampai kakak kema pon meleleh ayer mate.. cite sedeh la.. mesti la nanges siket.. aku x nanges sebab aku kuat cam beskot tiger taw.. x benti2 becerite.. x lengoh telinge mendenganye.. abg zairi , nnt kite dtg sane lagi cite la lagi ye banyak2.. besss laa. masyuk.

Jakalll- isk. mahlok neh memang sengaLLL abeh.. kelako.. jumpe dye asek nak tegelak je.. setiap lawaknye memang membuatkan perot kite pecah. kirenye pecah perot. haaa.. sore die lembot je kalo nyanyi.. tapi bes denga die nyanyi.. ceceh je keje.. xleh dok diam. die la orangnye.. abes bilek die besepah.. mule2 kemas. pastu tibe2 mejik besepah.. sape punye kejela.. jack, ai em sori la.. aku la orangnye yang sepahkan bilek keramat ko tuh. maap ye jack.. aku saje je sepahkan kasik ko jadi pemberseh yang bertauliah siket.. pandai maen gitar die neh.. leh jadik gitaris.. timekaseh memciptakan lagu utk para forumers temasok la haku punye sekali.. jack, ko mmg bess la weiii.. ko punye hasel keje pon aku suke jack.. tapinye, memang kelako gile die neh. seb baek la hensem lagi, janggot licin da kene tebas.. xde janggot ko lagi hensem jack.. kalo bejanggot hensem ko jato la.. ade ke die kate aku peniru pakai baju pink same dengan die. cit. die yang tiru aku.. eeee. jack peniru! jack peniru!.

Pac- mak aih.. lam kete mase nak amek mawar n membe die kat carrefour kan.. dalam kete x laen x bukan asek becerite je.. die neh oke.. bess kalo bekawan ngan mahlok amy neh.. amy la konon.. pidaaaaa. amy palsu.. dalam kete on da wey nk g carrefour gile kuat ceceh diye neh.. cam alien da haku tengok.. soseh soseh.. xleh nak dok diam.. same pangai je cam abg awie ( jack la tu) die .. tapi kalo beborak xde laen nak diboraknye kecoali hentai.. hentai.. hentai.. bahaye bekawan ngan die.. korang jage2 taw kalo jumpe die.. tah dalam pale die mende alah tula kot tebayang.. setiap mase aku rase.. pac..pac.. seb baek ko bukan aku punye adek badek.. kalo x, da lame aku join kaki sekali.. huargahhahahah.. ai em joking jele.. lokesan beliaw memang xde tandingan.. adlea la paleng aku suke.. lm2c pon aku lagi suke.. menarek je jalan citenyee la.. haie.. aku suke..aku suke.. pac bess.. sedeh xpat sketch buatan asli depan mate dr die.. aku lupe nak kasitaw laaaa. rugi..rugi.. taon lagi satu aku mentak dlm doploh nam sketch.. bia die rase.. hoh hoh .

Kakak pu3- heheh.. kakak.. pu3.. come.. memang sepadan campo serasi ngan nick die.. bepeluang jugak jumpe die neh.. kakak neh kan rajen melayan adek2nye yang gile sengal tahap caceng kepanasan.. haku pon temasok sekali.. memang saje je nak mensaketkan hati kalo maen tingkap ym ngan die.. aku suke.. aku suke.. aku sukee.. mule2 jumpe ade ke patot die kate x nak jumpe aku mase aku masok je pintu bs tuh.. huh.. xpatot.. eleh, las2 suke le tuh dapat jumpe kite.. kan? kan? kan? psst.. hanggok je pale tuh.. jangan geleng.. xmo kawan kang.. die neh suke membuli aku tiap mase.. xkan berubah punye pangai die neh.. heheh.. da kawen baru berubah kot.. kawenla cepat.. kawenla cepat.. x yah kene buli lagi.. x lengkap idopnye kalo x mensaketkan hati aku dengan pekataan mekdi.. akuuu saba.. saba itu separoh daripade sabariah.. die taw kelemahan aku ialah mekdi.. mulela tuh.. taw la aku peminat setiye mekdi.. xpe2.. cube carik kelemahan die plak.. pepepon, kakak neh memang sengal gile.. dan kiyut.. haie.. bes jumpe die.. saye syg same awak.. suke x? hoh hoh.

Kakak Kema- alahai.. kalo jumpe kakak sorang neh kan yang digelar jiwe lare pakcunye memang terase nak colek aje.. kiyut xtetahan.. bak kate brad kalo ketawe sukenye memang matenye akan jadik satu garisan.. bagos tol.. kecehik aje.. molek je.. dan sengall.. mamarazi die neh.. tuh yang cube elak2 kalo die ajak begamba.. eh? kak, kite ade elak2 ke ek? x kan.. kite kan suke mencelah.. ha.. mamarazi.. pentangkap gamba yang bejaye sakan abes samedengan.. sore halus seni aje.. tiap gath2 mesti ade je muke die neh.. ade taim makan aje.. hihi.. asal la x bawak pakcu.. leh maen sandeng2 kat situ semalam.. kite x hambek la pakcu.. nak kenal2 aje.. malu neh.. maluuuuuu. huhhuh.

Kakak Famia- sengal.natural sengalnye.. sengal xdibuat2. x bekepura2an la bak kate haku punye kawan.. cun orangnye.. dan digelar ratu sengall.. pentangkap gamba misteri yang bejaye.. suke mentunjok kamera itamnye.. hihih.. xdela.. ( cume asek telepas je nk pegang kamera tuh..) xpe.xpe. kalo jumpe kamera die aku colek. jage2la wahai kamu.. die.. amek gamba orang laen bole aje.. klik2 byk kali 1 gamba .. TAPI.. kalo nak dihambik gambanye xleh.. mulela tutop muke.. elak.. eleh.. malu ke tuh? x kan.. mau aje aku upah paparazi amek gamba die banyak2 kali.. pastuh frame.. hahahahahhaha. sukenyeeee kalo tejadik.. bia betambah lagi glemeresnye.. manes orangnye.. suke layan anak angkel roden.. kameranye anak angkel roden la rajen gune.. die jugak rajen colek anak orang.. cam anak angkel roden kemane saje .. walaw apepon, kesengalannye sentiase betambah dr hari ke tiap saat.. anak sapaaaaaaaaala nih. kalo die bc entri blog neh,satu je aku nk tanye.."bile nk kawen?". hoh.hoh. pakleman singel ke x ek? La La La La.


In_Ubie- pendiam. cam tegas siket orangnye. hoho. tapinye aku taw disebalek sipat diamnye aku taw la.. aku taw die suke ceceh.. tapi segan.. eh.. papela.. tapi.. eh.. tah.. aku kan dari dulu pasan taw.. haa. dari gathering dulu mula2 asek baju biru aje.. kan iN? haaa. aku neh pemerhati yang bejaye.. bukan sahaje pengemop yang betauliah.. aku perati.. lame da.. sorang2 porumer aku perati.. dok diam je die.. heheh.. anak sapaaaala jugak neh.. manes sweet cam gule2 orangnye.. sore sedap je.. eh betoLLL. halaa.. aku x menipu pon.. cayela.. orang joho.. sape nak bekenalan ngan beliaw sile kontek aku.. aku ade nambe henfon die.. haa. nak x? nak? adeh.. abes kene plankit ngan iN japgi.. xdeela. kite mengguraw je. jangan mara ye iN. esok2 kite buat lagi.. hoh hoh hoh. hepi dpt kenal ngan mahlok neh. eklas neh taw..

MawarBerduri- heheh.. mahlok neh la paleng tersuper ektif pabile bedekatan ngan geng seangkatannye iaitu gitaris jakalll.. suke maen gitar jakalll. bebakat jadik pengcipta lagu2 yang bejaye tol. kuat bemotivasi.. kalo berceramah xleh nak benti.. kalo benti pon dengan kerelaan diri sendirik.. tiap2 kali gath, muke die ngan jakalll la jadik pemotong kek.. friendly minah neh.. hepi je kawan ngan die.. kalo korang nk taw, die neh gile bayang kat penyanyi vokalis tam spaider.. hihih.. kuat ceceh jugak.. tapi yang aku pasti mahlok neh suke bemotivasi.. da keje nnt jadikla pengkaunseling yang betauliah.. ehe..

Aaines/annasaze- haa. die dorang neh kire porumer yang senyap. duwe2 pangkat kakak. kak ainies comel cam kak kema comelnye.. kat pkns baju merah, kat gath semalam baju merah,gath ritu kaler merah.. peminat merah agaknye.. suke pakai merah ye.. die neh senyap. suke dudok sorok2. kakak anna plak pembekal kek cekolat. sedap die masak kek. ade cekolat rice kat kelilingnye. atas lak ade bintek2 bulat kaler wane wani.. cun orangnye. awet mude ke? hehe. timekaseh ye kak bwkkn kek. kak rhea pon timekaseh ye. ade 3 keke. rugi sape x dtg. hei, aku makan taw kek. x dayet.heee.

Kak darling/kak katt- hehe. kak darling la mahlok terawal datang. besemangatsunggoh pegi gath. bagos. amalan yang muliye. peramah kakak neh . anak sapala neh. kakak katt.. manes cam gule2 je tgk mukenye.. suke cakap. kuat ceceh jugak la. fes taim jumpe. fiendly. simpel je nengok. haa..

kak dazur/giantpolar/archiq/ adledash- mahlok peserta baru yang datang. ade di antare dorang yang malu. senyap jeee. ade yang telebeh peramah.. ade yang hyper ektif. hoh.hoh. bagos la korang. jumpe fes taim da hepi go lucky. timekaseh ye dtg gath. aku mengucapkan same2. ahaskahsk. taon depan lagi punye taon lagi satu bwkla kaom2 kerabat suku sakat sikat korang. bwk je sape2 aslkan orang. bwk haiwan peliharaan pon kami xkesah. bwkla ye. harap bekekalan blues. hohoyey. arigatok wei sume.

Lavendra- hoh. ini olang aaa wa tarak caya.. sebab.. dlm forem kemaen seriyes la jugak pangainye.. kat lua punyela banyak cakap, suke ketawe, ceriye. die neh adek kepade c pac tuh.. bukan adek betol.. abg betolll nye c giantpolar tu ha.. abg ngan adek same je kuat ceceh. besa da budak neh.. sebijik cam sorang budak kat skola aku.. pelandok serupe eh korang.. die banyak meluangkan mase ngan c pac kat meje melokes.. tangan seni la katekan.. aku je kayu siket. cit. xpe2.. aku tengah merealisasikan impian nak jadik penlukes bejaye satu hari nanti. tapi x taw bile.. takat neh aku bejaye lokes pokok. haaa. pandai x aku? pandainyeeee. cam lukesan dak tadika.. seda laa. hihi. newey, adek lav lav mmg laen pewatakannye lam forem mahupon live. maseh dtg gath yuk ye lav lav. comel la name tuh. nak colek... bole??

nage @ dragon- mahlok paleng telambat dtg. orang da abes makan baru datang. maken tinggi tengoknye.. manes.. die jarang on9 forem tapi rajen datang gath. kirenye malu di forum, x malu di lua. hehe. jangan maraa aa nage.. nanti kene jual.

Tina- kanak-kanak rebina. kiyut dak neh wei. bijak. tapi xleh dekatnagn angkel jakalll. mau perang nanti. aku saksi tempat kejadian. suke amek gamba mahlok-mahlok. rajen gle mentangkap gamba dak neh. ringan tulang. peramah. anak angkel rodin. kiyut. molek. besa mesti cun neh. rambot lurus.. ektif ke sane ke mari. bess layan dak neh. xbenti ckp. hihi

hihi. penat naep kesah sorang2 mahlok nih. aku suke ngan gath semalam. betol2 rase x nak balek. kuarge bahagiye.. time kaseh ye korang. hepi dpt kenal korang. em.. nah bunge.. amek je . eklas kasik. free. saye sayang korangggggg. Photobucket - Video and Image Hosting



aku dapat adiah kucen cumilll. korang dapat ape ye??Photobucket - Video and Image Hosting
 
posted by mira_mia at 4:12 PM | Permalink


0 Comments: