jas 4 spm je.
Tuesday, November 14, 2006
xkire!nak apdet gak!


Pes skalik aku nak ucapkan mekaseh kat kak pu3 sbbnyeee diye wat entri kat blog diye tuk aku tentang espiem..teharu campo teruje sampai meleleh ayer mate aku 2jam kemudian..hii..sket je..xbleh byk2,nnt nak belakon kuar ayer mate xkuar2 pulak kesahnye..ekekek..melalutnye..tapi betol aku tetibe besemangat nak amek espiem xlame lg..lg bape ari je..haa,niy aku nak cte pasal pasaan aku yang bemacam jenes kuar timb0l kat otak pikiran aku niy..panjang ctenye..xpe,aku panjangkan lagikk..haha..sile bace dengan penoh besemangat..lop ya!!!

erm..dulu bile je aku nampak dewan kan,aku rase bes sbbnye kat c2 bole beborak mesre ngan kenkawan bile tibenye perhimpunan..besss gleeee..lg 1 duwe pkare yg aku ske sgt bile nampak dewan,aku terase cam kat soping..cam beli belah..begejam2 jugaklah dok dalam dewan tuh sbbnye lagikkk pengetuwe a.k.a kamceng aku tuh kalo berucap kemaen panjang lebar punye..kalo suoh berucap sepatah duwe kate,diye tambah2 jadik doploh juta ribu ratos kate pekataan..bes bile die berucap sampai kenkadang aku leh telelap..tapi kengkadg aku tekon la jugak mendenganye..susah nak dapat anak murid cam aku niy..dah la tekon,kamceng ngan pengetuwe lak tuh,lagi..salu bodek..ekeekkke..cternye kemaenla panjang sepanjang doploh treler..betol!!!kalo masok petandingan bebahas mawunye dpt juare..naseb baek diye ensem,gagah perkase,tahi lalat kat pipi menten ngancam..kalo x,aku da ponteng xmasok dewan..ekekeke..tapik sekarang,jaoh berubah..hati aku xlagikk kat dewan..skang da betuka jadikk power rangers yg bemati2an menetang musohnye..haa..paham x?bagos kalo paham..kalo nampak dewan keramat tuh je aku da mule terase menggeletar,takot,cuak,panik,gelabah,kelam kabot yang teramat sangat,nyeram,n kengkadang rase nak bako je dewan keramat tuh..dewan kepunyaan es em jay(SMJ)..ekekeekek..hm.

espiem lagi bape hari je lagi..selambe sengal je ari belalu..tap tup tip top,da nak espiem..fuh fuh fuh..gleeeee ahhh..aku setat exam ari kamis niy..lagi sehari..xtersangke bet0l la!pes paper akaun..prinsip akaun..aku sebenanye xabes lagik cover sabjek niy maklomler xbrape nak menat..aku menat cam bab2 karang2 niy,bleh la tahan seadenye dalam hal2 ceni..kalo bab2 kire2 lak,hm..kire oke k.o la jugak..tapi kalo bab2 makan ke,nambe pes skalikkk..ekekekkek..yang tuh memang kompom la..telebeh kompom..kalo xpecaye,meh uji aku..silakan..aku ready je!!!xaci la..aku yg amek exam cepat abes lambat,yang amek exam lambat,abesnye cepat..kesimpulannye,setelah dieksperimenkan jadik x adel..bagi aku memangla xseswai..kengkawan aku yang sumenye amek lambat abesnye cepat sumenye cam belagak semacam..pe nak diherankan ,same aje..padahal aku rase memang xpatot jadual pekse diolah cenggituw rupe..aku setat 16november,abesnye 6 disember..yang laen2 lak,amek 20 november,abesnye plak 27 n ujong2 november ..haa..pe pendapat korang???bukan ke kejap???xaci la..xnak amek espiem la ceni..ekekekekek..amek..amek..mistiy amek..kalo xamek,aku xde mase depan..oke,akan d amek punye..espiem,tunggu..aku akan amek ko..wat tempoyak..hii..aku akan amek..espiem..

jadiknyeee,sempene aku beusehe menentang espiem yang akan tibe xsampai bape puloh jam jer lagikkk,aku nak mentak maap kalo ade wat sambadi teguris rase ke o ape2 je yang negetif,mentak maap dari ujong rambot sampai ujong langet ke-7..terase cam d hari raye petame plak..ekekekekee..doa2kan aku semoge bejaye di duniye exam nanti ye..doakan aku bejye melangkah setapak duwe tige ke hadapan n bejaye mencecahkan kaki kat dewan keramat nantikkk..doa2kan jugak aku bejaye sampai ke puncak gadeng gajah..ekeekkeke..sementare aku tengah saket sengal spm n tensen telampau tenat niy,izinkan aku menjeret dengan hormatnye unt0k melepaskan keserabotan pikiran kat blog aku eyh.kat belog2 len aku jeret bile abesnye espiem..tunggu..dengan ini aku bagie laluan untuk tuan punye belog niy menjeret sepuas ati..dimulakan dengan bismillah..1..2..3.. warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku xmawu amek espiem tapik tepakse demi mase depan.. warggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggh! sekian terime kaseh..disudahi dengan alhamdulillah..lagikk 1,aku akan kembalik n apdet bebanyak bagi ilangkan sangap..ekekekekek..ngeh ngeh..!chaiyok chaiyok
 
posted by mira_mia at 6:36 PM | Permalink


0 Comments: