BS108!
Thursday, October 19, 2006
blues selamanya108!


Image and video hosting by TinyPic


Bilekah aku akan dpt menatap muke depan kulet buku peberet aku niy???
sangap!telampau..
chantik kalernyer....
cam cat jiran sebelah umah aku akan dtg...
nice jer tgkk..
sejok mate mandang..
bia aku membebelll dulu sebelom aku meluahkan isi hati aku niy..
sile bc dgn teliti menggunakan kanta pembesar..
dont judge a book by its cover..
yeyeh..akulah yg salu bebuat demikian..
dulu 1 jenes komik o segale majalah aku xkenan..pandang sebelah mate jerrr..lg sebelah tutop cam lanun..
btoLLL..
aku niy dulu mane taw ape isik kandungan sebuah buku o nilainye..
tp..skang..
aku da bijak memilih..
seperti penggune yg bijak..
xgitu???
bs=blues selamanye..
bessssssssss kalo korang bc..
byk info mulehh dapat..
tetiap keluaran aku tggu..dlm taon niy..
aku bkn ape la kan..
mmg bessss diz book..
sesuai utk sume peringkat xkire pembacerrr mude,tuwe,knk2 rebina,kanak2 riang o datok nenek,moyang..
harge bepatutan..
bebaloi..xrugi..besssssss isik2 dlmnye..
cerpen,cerite,puisi n segalenyelah..
aku mmg sangap..
sangap=kemaruk kalo korank xtaw pe maknenyerrr..
aku nak tgk cte DIA,ADLEA,B.O.B!
cte pes skali aku akan bc..
wehh,bile nak beli ek???
esk?luse?tulat?lepas tulat,tulit kot..lantak..
janji aku nak buku niy..
sementare stok msh ade..
kalo x,aku baka segale kedai buku kat jasen niy..
muahahahah..ahahhaha.hahhaha.(gelak sangap)
sekian lesekincan melaporkan..
Photobucket - Video and Image Hosting
 
posted by mira_mia at 10:51 PM | Permalink


0 Comments: