my heart..
Sunday, September 17, 2006
my heart^_^

lop diz song so much..pes taim denga lagu ni cam biase..denga kali ke-2 gleeeeeeeeeeeeeeeeeeee bes!wahahahaahah..aku ske bangat!skeeeeeeeee....terase besemangat nak amek exam denga lgu ni..btol!haha..aku ni mmg plik sket orgnyeeee...kene ade inspirasi ble nak wat sumthin..xcaye tanye myra!haha..bes..kiyut lagu nieeeeeee..sekian..my hearttttttttttt..haha..kunon2 aku le yg nyanyi tuuuuu..haha..^_^-out-

~~
D i sini kau dan aku
Terbiasa bersama
Menjalani kasih sayang
Bahagiaku denganmu

Pernahkah kau menguntai
Hari paling indah
Kuukir nama kita berdua
Di sini syurga kita

Bila kita mencintai yang lain
Mungkinkah hati ini akan tegar
Sebisa mungkin tak akan pernah
Sayangku akan hilang

If you love somebody Could we be this strong
I will fight to win Our love will conquer all
Wouldnt reach my love
Even just one night
Our love will stay in my heart
My heart

Pernahkah kau menguntai
Hari paling indah
Kuukir nama kita berdua
Di sini syurga kita

Bila kita mencinatai yang lain
Mungkinkah hati ini akan tegar
Sebisa mungkin tak akan pernah
Sayangku akan hilang


p/s:-) ltk lirik je..sbb aku xtaw cane nak ltk lagunye..aku da try ltk lagunye..tp asek xmenjadi je..tah pesal..sob..sile beri tnjk ajo kat aku.^_^
 
posted by mira_mia at 2:14 PM | Permalink


0 Comments: