Menjelang nak raye..
Thursday, October 19, 2006
MeNjElaNg sYaWaLLLLLL..

hii..hii..hi..gelak serba ayu.. haktuih.. tp btl aku gelak ayu.. hii..ariniy terajen nak apdet belog.. mcm xsawang je kan kan kan???aku niy mmg rajennnnnnnnnnnnnnn.. rajennnnn kan aku niy.. rajennnnnnnnnnnnnnnn.. anak sapa la niy.. rajen sunggoh.. clap.. clap.. ur hand.. hii..

tadik kan.. korang nak taw x.. tadik.. aku laz pose kat skolah.. sj bgtaw.. yg aku da cuti.. cuti rayeeeeeeeeeeeeee.. yeheeeeeeeuuu!tadik kan.. xblajo sgt2 kat skolahhh tu.. blaja sdn.bhd ajele.. cekgu sume bz.. yg msk klas aku tadik pon hanyelaa cekgu math,bm..n bi.. tu je.. xke kitorang rase serunut?hii..hii..hii.. mmg ponnnnnnnnnnnnnnnnn.. eNjoy!hii..hii..tp kan..kitorang xrayaw2 pon kat koridor o kat klaz2 laen seperti yg slaluw aku n mememberr wat.. mengeratkan silaturrahim org kate.. hii.. btolll..tapi.. mmg adele gak jejalan ke klas2 cam jejalan ke blog2.. mase blaja math..ekceli taim tuh mase pj..cekgu math aku mmg ngengadeeeeee nak msk klas aku tuh.. taw la jadual diye da xbz lg.. tggl dak f5 je kene dideree habes2san.. kami dak2 f5 paham.. hii.. sepahamnyeeeeeeela.. taim blaja bm laksss,blaja wat latihan je.. aku siap awal.. hii.. laju express aku wat koje tuh.. tgn rajen.. org nye pon rajen.. pen pon rajen nuleh.. lajulerrr siap.. sng je koje tuh.. kwn sebelah aku lena tdo.. mimpi da kot.. las2 mase da nak abes,die bangun.. trs mengcopi paste koje2 tuh.. aku baek ati.. n bekerjasama.. so aku bglah pinjam.. hii.. baek x akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?masa blaja bi lak.. taim tuh xde enrgy lg da.. lemah selemah2nyelahhh.. aku nyalen ler segale yg cekgu tuleh kat white board tuh.. salen punye salen.. bom bom2 kebabom!bunyik mecon meletop kat tandas.. sapelah yg bako tuh.. kuat betoll.. las2 dak yg bako tuh kene ngan pengetuwe nsem aku tuh.. hii.. ngadap le ko muke pengetuwe n tahi lalatnye yg macho tuh.. tawla nak raye.. xpatot2..

lps rht..kitorang xblaja..aku ajak memberrr aku g klas 5beta..tu la tmpt pot aku melepak kalo ade pree taim..mmg c2 gak kitorang share cekgu agame n belajo same2..klas aku ngan 5beta je cam istimewa sket..besssssssssssss..yg laen2 lak,xdenyeeeeeeee nak centu..klas kami sahaje..hii..hii..hii..tgh bes2 beborak mesre,dak2 klas laen 5alfa..join..cine,melayu,india..sumeeenyeeeeeeeeeee join..pastu tedengar pengumuman..pengumuman yg suoh turun g datarn antare blok b dan blok c..kirenyeeeee tgh2 le tmptnye..kitorang cpt2 amekkk beg..zoooommmmmmmmm..turun tangge..cpt2 amek tmpt duduk..tp..tp..seblom tuh..sselamat hariy raya..ampunkan segale dose salah selap aku ye..kami menghulurkan tgn tande nak raye..kpd dak2 india lak,kitorang ucap epy deepavaliy..sumenye besalaman sesame insan..syahdu laks nengoknye..bes pulek negok sume sinyum2..salam menyalam sesame manusie..aku?lg ramai mohon ampon kat aku..tula,wat slh lg..hii..hii..hii..aku mahapkan segale slh selap korang sengaje o xtersengaje selame niy..kire seri kosong same..k?hii..hii..hii..aku pon mintk mahap gak kat dorg..pastu sume2 berato bebares cam panjangnye pembares..turn memintak mahap lak kat cekgu2..mule2 pengetuwe,aisey..maken hensom lak tahi lalatnyeee..pastu cekgu yg pangkatnye tggi sampailah pangkat biase2..pelok ciom pipi sumenye..alahai..maseh la cekgu2..cayang bangat sama cekgu2 tuh..baek2 sumenye walau kami tepakse didere demi kebaikan measeng pelajar2 SMJ..teharuuu..pastu kengkawan aku mulelah ghairah nak beraye..pastu kami2 pon besurai..balek umah..tp..


**maken nak cutiy2 raye,maken byk homework nak kene wat!aduh!piu!tepakse la aku..**
 
posted by mira_mia at 6:30 PM | Permalink


0 Comments: