ramadhan
Wednesday, September 20, 2006
WELKEM RAMADHAN!'



ehem..yeyey!da nak pose!ahad ni da stat pose!pastu rayeeeeee..pastu exam..hehe..amacam?korg da redy nak pose?yey!im redy eberedy!haha..mule2 pose..xsabanyeeeeeeeeeee..pastu raye..pastu exam..xsbanye..haha..arini aku sj je nak apdet blog ni..khas utk bln ramadhan..yehe!pose..pose nie besh wooo..taim paleng aku ske skali mase sahur..sejuk je bangun pagi2..menggigil aku..haha..bes..n then mulelahh pinggan mangkuk jiran2 dpn tepi belakang ats cam kene baleng!bising..haha..kat uma aku pon pe kurangnye..hehehh..maseng2 belawan2 pinggan sape bunyik paleng bising..tang tung tang tung!haha..mcm episod yg aku alami taim sahur.. taim ptg je..perut da mule praktis lagu..pastu jengah2 dapo..jalan2 jap..ke hulu ke hilir..carik ayer..tejumpe makanan..haha..tp aku xmkn!sbb..aku taw saba tu separoh drpd iman..yehe!menjelang nak buke pose lak,aku la antare makhl0k paleng hepi skali..n org paleng 1st skali duk kat meje mkn..makanan n segale jenis ayer da ade da dpn aku..pelagi,famili aku geleng pale jele tgk aku..aku hanye mampu tesengeh 360 darjah..senyum itukan sedekah..haha..ye,aku taw aku ni telalu teburu2 n gelojoh..tp..tp aku xkesah sbb..sbb..sbb taim tu aku maseh kicik2 cili api lg..haha..tu sume kesah aku dolu2..da lame belalu..makl0mler org baru nak blajo n stat pose camtu la situasinye..tp skang aku semaken tabah n cekal kalo pose dtg..n skang gak aku taw pe maknenye pose..bkn skng je,dolu,kini,dan selamenye..heha..kelako kalo diimbas balek..tp kesah aku nak raye lg dasat!haha..yele,nak beli itule inila..mcm2 hal..tp sume2 psl raye aku akan cite kendian..sbb apdet kali niee khas 4ramadhan only..ramadhan yg mulie n penoh kesyukuran..ok,stop here..byk lg koje2 yg lom settle..akhir kate..sekian time kaseh!haha!^_^



P/S:SELAMAT MENYAMB0T RAMADHAN..POSE PENOH2 YE!^_^
 
posted by mira_mia at 4:45 PM | Permalink


0 Comments: