Medeka Bulan Doblas
Thursday, December 07, 2006
Medeka Bulan Doblas.


Salunye kan.. medeka bulan ogos. medeka bulan ogos ni bemaksud bebas dari sebarang taklukan penjajah..hihi.. pandainye aku.. eleh,kalo tanye pe maksod medeka, dak tadika pon leh jawab.. senang je..kacang goleng bagi mereke..tapi, medeka aku ni medeka laen tawwwwww.. medeka dari sebarang ketas ketas yang mensusahkan aku.. tapi nak wat cane, aku rela wat cenggitu sebab nak benti skola cepat je... tapiiii sekarang aku da medeka gileeeeeee.. sukenyeeee.. sukeee exam sijil pinangan Malaya (spm) da abesss.. yihaaaa. Aku sangat sukeee.. sampai xleh nak cakap ape da ni.. sgt bebas.. cam burung yang terbang bebas kat dalam sangkar.. tapi.. x bebas lagi.. tapinye ,bebas da la.. sudah..bebas daaaaaaa.. x bebasnye sebab keputusannye aku x taw lagiiiiiiiiiii.. tekanannye.. ngeeee.. dan.. bebasnyeeee.. dan sesangat legenyeeeeeee. Fiuh fiu..Photobucket - Video and Image Hosting


Pekare yang aku cadang nak wat pas espiemPhotobucket - Video and Image Hosting

1- tido
2- tido
3- tido
4- tetido
5- tido lagi
6- menidokan diri
7- belasah nemo
8- makan,(speseli mekdi dot kom)
9- mak soh amek lessen moto (tapi, aku nak amek laen taon. Haa ha)
10- keje kot
11- enjoy ngan membe
12- menginap kat uma kazen tazen aku kat selangor.
13- Nak kenekan orang (wajeb)
14- Tengok tb pepuas. Ngeeee.
15- Nyanyi lepaskan ketensenan
16- Pegi kluang, pakcik aku nak kawen..(pakcikku kawen lagiii. La la)
17- Mesej / kol nambe2 sesat kenekan orang. Haa ha. Aku sukeeee. Ne taw tesangkot ke( da ade pengalaman pon. Sume sangkot )
18- Lepaskan sangap nak on9.
19- Apdet blog banyak2.
20- Layan pelbagai forem menarek, tetarek, kebabom.
21- Jerit kat blog2. jage2la yeee.
22- Nak dudok depan pc lame2 gile sampai mak aku biseng.
23- X nak bagi nemo makan.haa ha.
24- X mo mandi sampai taon depan.
25- Balek kampong
26- Lepak ngan kawan kat jasen. Bes.
27- Xmo tengok buku2 lagi.
28- Ngorat terune sebelah uma baru nanti
29- Kemas barang2 nak pindah uma baru.
30- Hm. Banyak lagi la.esok2 aku tambah lagi ye.. Kang x telarat lak nak membace. hihi.



Ha. Tu aku da menlistkan plan2 aku pasni.. bulan 3 ni.. aku.. aku pegi jaoh.. korang jangan sesedeh ye.. jangan nenanges ye.. kalo rindu, lelawatler blog aku ni salu.. kasi ucapan ke, aku taw balek je nanti aku tenampak banyak ucapan2 korang yang korang bebel tu.. haa ha. Isk!.. lom pape, da ceceh gile2.. tampa kang..


P/s : Lupa lak, untuk cik myra mop: walaupun kertas peperiksaan prinsip akaun tahun dedolu tu takde soalan objektif sekurang-kurangnya seksanya cuma sekejap. Zaman kami cuma1 paper je ye. Takde kertas 1 dan kertas 2. Huahuahua.... Selamat menempuhi kesengsaraan espiem...


Ha. Kat atas tu. Kenal x? kenal x? kenal x sapenye post tu? Tibe mase utk ungket2 balek. Ngee. Nah, ni kite balas lak. Bebalas posting.


Tit.. tit.. tit.. tit ( mesej posting kakak pu3 bebunyik ) ..


P/s-: ooo.. ye ke kak.. xpenyeeeee.. paper akaun da lepas daa.. lege macam je.. besssssss.. x kesah pon paper dolu2 x de soalan ketas objektif.. mira x kesah. Tapi kesah sket kot. Eh, x la.. x kesah lansong.. dulik je.. ngeee.. tapi jeles siket tetap ade jugak.. x leh nak tipu.. kite kan jenes terang-terangan. Isk.. x aci kan.. hala.. yang penting.. kite enjoy! Time kasey ye mengwishkan kite.. da selesai da. Legeeeeeeeeeee. Haa ha. Ngee.Photobucket - Video and Image Hosting



Lagi. Aku cume nak kasitaw korang aku da benti skolaaaaa.korang mesti tumpang gumbire tauuuuu. Mestiiiiiii. Yey. Medekanye. Xde skola lagi pasni. Xyah ngadap muke2 sengal pasni. X yah kene dende lagiiiiiiiiiiiiii. X yah kene sapu lantai lagiiiiiiiii. xyah kene kene buat latihan math lagi pasni.yey. sume xyah. Yiha.Photobucket - Video and Image Hosting


Hm..haaa. eh. Haaaa. Eh, x de pape lagi yang aku nak bebel. Otak pon sengaLLL macam je. Nak tido la ni kot. Selamat tido sumeee. Meh tido,aku belanje.. haa ha. Tesangat meraban. Nak tido ni. Aku tido eh.. aku tido ni taw..mase unt0k tido. Aku x main2. aku tido ni. ZzzzzzZzZzZZzzzz. Ha.. aku tido da.


 
posted by mira_mia at 11:45 PM | Permalink


0 Comments: