Yang mane satu yuk!
Friday, December 01, 2006

Yang mana 1 yuk??Photobucket - Video and Image Hosting

Isk. Alahaiiiiiiii. Tensen ni. Tensen ni. Ha. Aku tensen ni. Testennyeeeeee. Eje pon x betol da . Malasss nak betolkn. Kalo korang pon mesti tensen gak kan? Isk. Isk. memang tensen oo. Gile otak nak pileh mane 1. 1 masalah timbol , lom setel lagi tu. Satu lagi masalah ngan membe aku. Lagi tensennye pe yang aku rase.tensen sampai lupe nak mandi. Tensen sampai nak melantak je keje. Tensen sampai rase nak belasah je sape2. tensen yang telampau la sangatnye. Kirenye TENSEN TELAMPAU TENAT oo. Korang nak taw x? nak? Ha. Bacela. Isk. Tensennye.

Semalam .. aku memang TERsangat nak pegi satu tempat. Pastu ade lagi satu tempat lak TERsangat rasenyeee nak pegi. Kalo korang? Pileh yang mane? Deduwe tempat bes oo. 2 – 2 tempat yang x pena jumpe muke aku, tapak kaki , cap jari .. satu tempat ni pena la jumpe muke,kesan tapak kaki, cap jari jari aku... tapi , sorang duwe tige je pena jumpe aku ritu. Tu pon senggah kejap je. 2 –2 tempat aku x pena telibat . muke2 dorang sume aku x pena besuwe terang2an.isk.tapi jumpe2 muke bese jela. Yang laen2.. x lagi.. nak pegi mane ye??? Cube bagi aku pendapat.. da ketok pale tanye hati da. X de jawapan muncol pon. tensennyeeeeeeeee. Nak pegi duwe2. tapi.. semalam kazen aku mesej .. katenye die nak aku ikot pegi Cameron hailen. Ha. Besssssssssny g sanee. die nak aku ikot jugak. Mulenye aku tolak lamaran die leklok nak g sane ngan femili die. Tapi pastu.. rase nak pegi.. pastu.. serbe salah. Pastu mulelah menggatal nak pegi.. pastu mesej demi mesej dari kazen aku ni.. betambah biol oo.. pastu buntu.. ha ha haa. Padan ngan muke aku.. ko ni kazen , wat aku jadi gilee la. Laen kali x yah la bagitaw , pegi La senyap2 je tanpe kasitaw aku. Ha. Kan senang keje aku. X yah aku nak menTENSENkan otak yang sediye sangap ni. halaaaaaaaaa.

MOY.. Besssnyeeeeeeeeeeeeeeeee tempat ni. baru je duwe kali cecah kaki kat situ. Baru due. X de tige.. x de pat pat siku lipat. X deeeeeeee. Jarang nak jumpe muke aku kat situu.. maklomla. Jaoh sket. Isk. Sebabnye aku nak pegi situ ade gathering ngan forumer2 blues selamanya.. aku x pena jumpe dorang. Ni la masenyeeee. Aku da cancel da plan ngan membe2 aku nak pagi jalan2 kat mlake ngan taim square ramai2 naek bas pas espiem .. adoila. Tensen. Ha. Mane ek??? Mane ek? Mane ye? Deduwe aku x nak telepass. Deduwe aku nak SANGAT pegiii.. deduwe aku nak cecah kaki. Argh.. haa ha ha ha ha.(gelak tensen )

Em. Dimana ya sih? Gue buntu. Katekannnnnnnn. Katekanlaaaaaaaaaa. Kateeeeeeee.

Halaaa. Kalo korang mesti anggap ni pekare x tensen , petik jejari senang je setel kan? Kan? Kan? Kannnnnnnnnnnnnnnnnnn?! Tapi bagi aku berat punye problem. Hoo ho.. im in trouble.. aLaLe x taw.. alahai.. yang mana satu idaman kalbu.. duwe2 la makcik. Antare gathering.. antare Cameron hailen. Hm.

Mase yang same.. kalo mase yang x same memang la kompem aku TERpegi deduwe tempat tu .. ni.. mase yang same. Cameron hailen tu betol aku x pena sekali pon cecah kaki .. pena tengok.. tapi dalam tb , dalam sokabo, dalam gamba.. pena denga.. tapinye.. hala. Isk.isk.isk. tarikh pegi Cameron hailen sehari pas abes exm eko..kamis sampai la ahad.. maknenye dari tujoh doblas sampai seploh doblas.. gathering lak dari semilan doblas sampai semilan doblas.. sehari la tu.. grrr. Geramnyeee. Duwe bess. Duwe2 telebey bes. Duwe2 masyuk oo. ade bape ari je lagi ni aku sempat menyepat nak pk. Dari hari ni.. sampai rabu.. pk sehabes baek yang munken ye miraaaaa. Baek. Keputusan kat tangan aku. cume x reti2 muncol2 je lagi. jawapan, bile ko nak tunjok jawapan kat aku wey. X kesian ke ha kat aku? x simpati ke? X itu ke? X ini ke? Penatlaaaaaaaaaaaa otak.

Kalo x pegi sane.. telepas.. kalo x pegi situ pon akan sgt telepas. Pegi sini jela. Naseb badan.. nasebla ko. Kalo xjadi duwe2.. geget jari la aku. Photobucket - Video and Image Hosting

Antare barang-barang yg dikirem dr forumer2 bs .cek ye korangnye. Nanti tesalah. Hee.(( off topik jap )Photobucket - Video and Image Hosting

1 - belacan 2 keping.

2 - beskot lutut satu stgh kg.

3 - inang kaler2.

4 - cencalok 3 botol.

Ha. Betol kan? cek leklok. Aku n T jadi pembekal barang . Ade keje baru la aku. haa ha.kalo ade oang nak oder lagi kasitahu ye sumenye. Ni barang impot dari melake. Susa dapat. Baya dabel ye kalo da dapatt. .mengguraww jeee. Tapi , nak baya TERlebeh lagi okey. Mira x kesah punye. Selambe di ator yuk. Hee.

Bebalek darii cite tesebot. Ah. Tade. Tade. Sudah yuk suda. Kalo jadi pegi Cameron hailen , jadile. Kalo jadi g gath , jadi le. Kalo x jadi.. kalola x jadi .. kalo x.. hm. Photobucket - Video and Image Hosting

Cameron .. gath.. Cameron .. gath.. Photobucket - Video and Image Hosting

Alangkah TETEKANnye hatiku.. parap. Parap pap.. Photobucket - Video and Image Hosting

Ah. tido lagi syokkkkkkkkk..Photobucket - Video and Image Hosting

 
posted by mira_mia at 12:08 AM | Permalink


1 Comments:


At 10:21 AM, Blogger Akema

salam cek adek myra mop yg sumelll..
alaaa...jgn la tensen2...
bole je pegi dua2...ehehe...gi kameron lu...pastu sbtu gie la gath...ahahaha..sapa yg nak anta yer...cian dia..xpon...gie gath..pastu nix weeknyer gie kameron...ehhe...
ntahla...papepon...cek adek piki baik2 yer...usaha tuk espiem for d last...truskan usaha... ;)