Thursday, November 16, 2006
Teseb0tla Kesah..


tadi..exam akaun..banyak payah..kepale puseng semacam je nak jawap..memang dari arituw pale aku niy krem semacam..denyut2..mak kate banyak pk..betol la tuw kot..gare2 exam..tapi wat xtaw jele..tapi adele jugak ngadu2 saket pale..puseng..penin lalat..ahai..ngade2 jugak aku niy..da taw saket penin biase mawu dibagitawunye jugak..lantak..aku anak bongsu..sifat cenggitu memang ade..eh?aku cite pasal pe skrang niy?tula..asal nak apdet je,ade je sket telencong 20kilometer..alahai..anak sapala niy..anak kak jee..ekekekek..

tadi..kol 1 lebeh petang aku da gerak dari uma nak pegi skolah..besemangat campo cuak nengok mende alah bename dewan..mawu lencun semangat..xkuat semangat betol la..tapi aku kuatkan jugak..mase ade hamper2 lagik bape menet,terjah kawan aku yang pandai mende alah bename akaun niy..terjah punye terjah,dapatla jugak rumus2 yang maseh kuat lagi sampai sekarang niy..sempan tuk esok sebabnye ade lagi paper akaun..akaun lagi..xde yang laen ke..alahai..xpela..kasi hentam saje..lagipon akaun 1,naseb teramat baek sebabnye objektif..xdele payah bebena cam paper akaun 2 tadi..ish ish..seb baek aku bolela jawab serbe sediket hasel ilmu yang diturunkan kepade aku yang k.o akaun kire2 niy..kalo objektif plak,xberape nak kesah..tapi..kesah banyak tetap ade jugak..sebabnye kalo paper objektif niy senang..senang ke ye???tunggu dan lehat gupenye esok..senang ke idak..mentak2 senang..kalo xsenang,aku ade care..care niy da barzaman aku rase..nak taw catet..korang amek buah dadu o kalo xde buah dadu kannn,korang amek pemadam pastuh bentukkan empat segi tepat..harus segi empat tepat supaye senang stabel..kendian korang tules same ade,a,b,c dan d..kalo xmawu urop tesebot,gasak le nak nules pe..tapi digalakkan nules pe yang aku ajo tadi la..haa,pastuh kalo ade jawapan yang hamper2 nak same tuh,jangan pk bebanyak la kali sebabnye ade mende alah niy..buah dadu o pemadam yang bentoknye egi empat tepat..ingat tu ye..pastu lempar..kalo a jawapannye,a la tuw..kompom la betolnye..amacam???mawu ikot???ekekekkeke..pk 2 kali ye kalo nak ikot..aku xpakse taw..ingat tuw ye..

tadi ade sorang kakak tanye aku esok exam ape???aku jawable akaun ketas 1..pastuw kan bunyiknye cam xberape puas ati la..ekekekke..katenye mengelatttttt..xaciiiiiiiiii..ekekekekek..sape makan mekdi,diye terase lazatnye..aku pk2 balek,dulu xde objektif ke???xde katenye..ekekekeke..sape2 yang laher taon same ngan aku memang la betuah..kami sukeeeeeeeeeeeeeeee la!xpe2 kak,da lepas..jangan sedeh2 kembalik..iniy bemakne dorang2 yang buat ketas soalan niy bole b'pk dengan stabel amat..time mekaseh ye..ekekeke..tapi,saye yang maseh beperang niy nak dapatkan markah yang cambes pon xleh jamen..apesal ek???mungken xberape nak yaken handred persen..haa,tula sebabnye..mawu aje aku ugot sape2 yang terer akaun niy supaye jawapkan paper akaun niy yang sepayahnye la aku rase..ekekekekek..xbaek la maen koto..insap insap..

tadi masok lam dewan lam kol 1:50..memang centu konsepnye nak amek exam..betolll kan???haa,aku xtipu punyeeee..kalo adek2 yang belom amek pekse upsr sampaila yang tinggi rasekanlah satu hari nanti..ekekeekekek..xsempat menyempat punye nak bace kali terakher..jangan tiru macam saye..xleh pakai punye budak niy..tapi..xde tapi2,memang betolll la!alahai..yela2,saye ngaku jugak..ekekekekek..masok dalam je da kene ceceh ngan pengawas peperiksaan..asal masok lambat???sebenanye aku telewat masok tadi..hiiiiii..tula,jangan tiru macem saye..xsehat amalan tuw..xtepati mase..tapi aku ade alasan kire munasabah..aku teman kawan aku nak tekucil..sian kawan aku tuw..takot agaknye..memang tadi ramai gleeeee kawan aku yang demam..aku je yang sehat sejahtere..aku xdemam taw..cume..cume..aku telebeh sehat..banyakkan mandi ayer ujan tula resipinye kalo nak sehat..jangan tiru..orang yang antibodinye kuat je leh mandi ayer ujan..seperti saye..pastu da masok dewan,satu lagi hal..mane tempat dudok aku???asal orang laen dudok tempat aku??haaa,aku pk2 niy mesti ade kesilapan teknikel niy..pastu aku sur0h la budak tu bangun..bangun wey bangun!tempat aku mulenye kat tengah2 pintu nak masok dewan barisan ketige belakang..besssssss..dapat banyak angen.aleh2,tengok laen pulak..kat depan sekali tuwwwwwwwwwwwwwwwww..lagila cuak nak jawap pekse..ish..angke giliran aku mcoo8a057..bes x nambe tuw?biase aje..saje tanye..ekekekek..sape punye keje le yang nempatkan aku kat depan sekali..geng2 aku sume sederet satu tempat..aku je sorang sesat..xaciii la..xpe2..aku bagi can..lagipon xleh nak niru pon..lalala..xheran..ekekekke..

tadi jugak..soalan2 akaun tuw memang susah kalo nak dibandengkan dengan soalan pecubaan..lagi susah yang niy taw x??!!aku jawap je pe yang aku leh jawap..xleh nak skor bape leh dapat..penyelamatnye ketas 1 esok..soalan o soalan,mentak2 senangle ko ye..kasihanilah aku niy..aku beharap kose namploh soalan ketas 1 aku leh jawap dengan jayenye..dulu taim pecubaan aku telelap jawap ketas yang susah payah niy..ekekek..xbaek bazerkan waktu tido..nantiy lemah badan..hii hii hii..sape punye ajaran la niy..ok sambong balek..err..xyah la..xyah sambong..setop ok..nak sambong ke x?xyah la ye..sambong cite laen pulak..ekekek.

tadi sebelom nak pegi..xde ayer..satu perumahan xde ayer..apsal tah.sapele yang rajen bebena minom sampai kering licin tangki kat cni..xberhati pankreas betol..x,aku x salhkan sape2..aku taw ayer tuw memang xkan ade arini..aku kan baek ati,aku xkan tud0h spae2 pon..jangan risaw..laen kali aku tud0h balek..ekekek..aku mandiy pon sket2 je..pastu mase nak balek dari skola,sume makcik2 temasok mak aku tunggu ayer sampai..orang ayer ..orang yang bawak ayer..ape yee namenye??xhengat lak..jabatan dot dot dot ayer..haa..centula kot bunyiknye..bebesen sampai tong merah besa pon mak aku bawak kuar..dasat!!pastu aku angkot bawak masok dalam..test tenage..ekekke..okla,da da da..xnak cite lagi..penat..nak bace buku..pas espiem aku janji akan munc0l balek..pa apdet niy xde apdet lagi..hepila tu aku xceceh2 lagi..ekekek..daaa.aku muncol lagi taw pas apdet..ingat tuw..ingat ye tuw..aku akan muncol..

"miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.."

"ye mak"

"tutop kompute"

"yeleeeeeeeeee,baekleeeeeeeeeeeeeeeeeeee"..thii..

*akhernyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,bs110 kaler pinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*yeha..

 
posted by mira_mia at 7:19 PM | Permalink


0 Comments: