Kesengalan Jiwa
Friday, March 09, 2007
Kesengalan Jiwa.


Iyeeeeee betolll.. Memang..harituh eh hari hari aku ade menghidapi simptom2 kesengalan jiwa.. jiwa yang sengal.. sengal tapi tak gile.. gile pi spital bahagie.. ahakshak.. sengal jiwa la kirenye.. haih..

Sengalnye rase.. sengal2 saket jiwe bile tak dapat nak online.. hihi.. sengalnye jiwe bile x dapat nak apdet belog2..sengalnye tak dapat masok forum2.. isk.. saket mental pon bole ade.. memerlukan kesabaran dari hari ke hari.. tetiap hari pandang kompute.. tapiiii, takdapat nak online.. huuu.. beginilah naseb.. sedeh.. korang sedeh tak bace cite aku? sedehhhhhhhhhnye... sedehnye terase cam nak lari marathon je.

Bole dikatekan tetiap hari aku kate kat mak aku..

Dengan nada sedeh..

Mak, bile nak pasang line tipon umah?? Huu..
Sabalah ra, mak nak lepaskan roadtex kete dulu..
Alaaa, bape lame lagi nak kene tunggu? Huuu..
Lepas baya roadtex kete, mak pasangle line tipon.. sabo.. sabo.
Lamenyee lagi.. huuu..


Macam gitule rupe bentok soalan yang ari2 aku tanye kat mak aku sampai da naek jemu da mak aku nak menjawabnye.. tapi..

Naseb baekla aku maseh mempunyai sifat saba... saat demi saat.. jam demi jam..hari demi hari.. minggu demi minggu.. serupe menunggu line tipon umah turon dari langet je.. tak jugak mau muncol.. tetapi..

Tetapi, berkat kesabaran aku selame neh, dapat juge aku online kat cc je. Ahahhah. Nak online kat uma jawabnye lepas plkn ler baru dapat merase....selama neh aku online kat cc aje.. maken kering dompet aku.. kengkadang ade jugak korek duet tabong.. huwaaaa.. sedeh kannnn??? tetaaaapiiiii..

Lepas plkn, boleh la aku selalu online.. yeeeeeeeee kan? Kan jenet kan? Kan??? HOooOOoO.. korang2 suke ye bole online?.. Tunggulaaaa… tungguuuuuuu. Tak lame je lagi aku boleh online kat rumah. .. ha tunggu tunggu..
 
posted by mira_mia at 2:42 PM | Permalink


0 Comments: