Hari tu punye cite..
Thursday, December 14, 2006
Hari tu..


Hari tuh.. kat skolaa. aku x datang.. saket.. demam.. eh x kot.. aku ponteng agaknye.. ponteng la kotnye.. kot je.. aku lupe daaa.. tapi.. yang pasti aku x datang skolaa.. haaa. mase tu aku x datang skolaaa. sebab.. sebab ape ye? sebab em.. tah.. aku lupeeeeeeeee.. memori daya ingatan aku x kuat da cam beskot tiger.. isk2.. jap.. aku cube pk2 balek.. ape ek? hm.. ape ek??? halaaaaaaaaaaaaaaaaa. da la.. malas nak pk.. hihi.


( sambel memikirkan lagi ape sebab aku x dtg skola ritu ) hm.


malasnye nak pk.. makan mekdi lagi sonok.. betol x ? hee.. yela2.. nak citela neh.. ritu.. taim skolaa la kan.. skang aku da benti. seronotnyeee.. satu tempat neh kan dari taon lepas aku cakap ngan mak aku nak pegi sangat2.. antare dialog aku same mak aku..

Tempat kejadian : dalam uma.. kat ruangtamu.
Mase : tah.. lupe.
Saspek yang telibat : aku.. mak aku.. cicak atas siling.
Tajok pebualan : _L_ _ ..
Malam ke siang : petang..


*mase neh kat tv ade kua satu eklan **** ni.. aku tgk x bekelip mate.. bessss.. aku ckp dlm ati.. nak.. nak pegi situ.. pastu..


aku : mak,besss la pegi situ mak.. ( tempat tu la )
mak: ha? apenye? (tengah bace sokabo sebenanye, tuh yang aku tanye mak aku wat dunno je.)
aku : isk.. apela mak neh.. tu ha kat tv.. iklan **** tuh..
mak : oooooo.. **** tuh eh. nak ke pegi?
aku : nak laaaaaaaaaaaaaa. die pileh orang nk pegi situ camane ek konsep formatnye ? macam bessss je tgk dorang..
mak : tah.. manela mak taw.. pileh secare rambang kot.. kompute yang pileh.. contoh kalo name ko ade kemudian kompute tu klik name ko.. dapatla pegi.. naseb maseng2 la..
aku : eh? halaaaaa. tah dapat ke x ek mak?
mak : laaa. tanye mak watpe.. pegila tanye kompute tuh.. ( suke menloyer burok ngn aku )
aku : hahahahhahahpe la mak neh.
mak : ( ketawe )..
aku : em.. mak.. orang kan ektif kan kat skola.. bole ke ek masok situ.. nak masok situlaaaaaa. pak hassan kan polis.. kan ade kaitan kan.. soh la die masokkan name orang kat tempat tuh.. ( buat muke seposen rupiah )..
mak : eh.. suke ati ko je.. mane ade kene mengena.. x laaa. ( sambel memalengkan muke ke tempat laen )..
aku : halaaa. nak jugak la pegi situ..
mak : tah.. kalo ektif kegatan lua kat skola x bole kot pegi situ.. ko kadet polis.. selalu bekawad. x bole agaknye..
aku : ha? ape pulak.. ade ke macamtu. eeeee, x aci betol..
mak : (senyap)
aku : mak.. bole ke x ek? ( maseh membincangkan topik yang same sbbnye aku x puas ati lagi )
mak : haaa..
aku : nak pegi situlaaaaa..
mak : eh ko neh.. tengok naseb la macammane nanti.. pas spm nanti.. isk.. x saba2 betol.
aku : nak jugakkkkk..
mak : nyanyi2 siket.. ( malas nak layan aku la tuh . cit.. )


.. taim tu jugak la aku doa cepat2.. mintak2 dapat pegi situ.. mintak2 dapatla pegi.. mintak2 dapat pegii.. nak jugak.. aku suke tengok dorang yang masok program **** tuh.. jeles tengok dorang.. nak jugakkkkkkkkkkkk. hm.. hihi..


hari tu jugak mase aku x datang skola.. mase tu da dekat nak pekse spm.. mase tuh jugak dak2 pmr da nak habes pekse.. mase th jugak aku x datang kat skolaa.. ( saje2 mc sendirik.) Photobucket - Video and Image Hosting


* pastuh esoknye.. lepas balek skolaa.. dalam bas skolaa..


membe aku : wei mai.. dak2 da bgtaw ko blom ha?
aku : bgtaw ape? ( cam saspen je , dalam ati da cuak gile )
membe aku : ko.. ko..
aku : aku? apesal dgn aku ?
membe aku : hehe.. apesal ko cam cuak je? x laa..tadi mase perhimpunan cekgu izumi ade wat pengumuman.. pastuh cekgu sebot name sorang2 kat perhimpunan semalam..
aku : so?
membe aku : ko taw x name sape ade ? name ko salah sorangnye..
aku : aik? aku ade wat samting ke ek?
membe aku : xdela mangkok.. cekgu sebot name ko sebab ko dapat **** tuh..
aku : ha? ko bia betol? lagi... sape dapat lagi? sape ? sape ? ( sukee gilee taim tuh )
membe aku : dak akaun ko ngn sape tah.. dak kelas aku menagah lagi sape tah.. dak alfa syafiq, lagi.. ah, x hengat.. dak eko ramai.. dak mpv tah aku x amek taw pon..
aku : waaaaa.. hepinyeeeeeeeeeee aku wei..ramai gak ek dapat masok sane.
membe aku : ko suke ke? eee.. aku x suke masok **** tuh. keje lagi bagos.. bosan si*t.
aku : tu ko.. ni aku.. aku sukeeeeeeee.
membe aku : ( gelak ) tah hape digelaknye pon aku x amek taw..
aku : rugi ooo ko x dapat.. besnyeeee..
membe aku : eleh..
aku : wei yat.. nanti kan.. ko mesti rindu gile kat aku kan mase tuh nanti kan ?
membe aku : eee.. a'a.. aku mesti rindu punye kat ko.. ( membuat muke perli )
aku : wek...mesti punyeee.. ( die x bole idop tanpe aku taw .. hahahah.. poyonye aku )
membe aku : poyo tol la ko.. malas layan..
aku : ( maseh dalam pasaan hepi.. menyengeh kat membe aku tuh )

heeee.. korang mesti nak taw kan ape mende lah yang aku cite tadi.. kompius?pelik? musykil? tetekan ? teruje nak taw? tehegeh2 nak aku kasitaw ? lagi... korang memang nak taw ? aku dapat masok..


P + L + K + N= KALO DIGABONGKAN JADI PEKATAAN APE YE MURED2? Photobucket - Video and Image Hosting


aku dapat masok PLKN laaaaaaaaaaaaaaa. uii.. aku sukeeeeeeeeeeeeee..


25 november ritu mase nak umum name peserta sape dpt masok program tuh aku la orang paleng x dapat nak besaba sekali.. mule2 x dapat carii.. kendian..


aku : halaaaaaaaa.. mane name orang?
mak : carikla betol2.. ade la tu.. jangan la cari kat negeri2 laen..
aku : ha'ah ek.. telupe laaaaa. ehe. alonggggg.. ( menjeret2 )
along : ha ape? biseng la ko.( die kat dapo taim tuh )
aku : tolong carikkan name orang.. orang dapat panggelan ke bape long.. pelissss.. tolong long..
along : laaaaaa. xde.. carik sendirik..
aku : hm.. alaaaaaaa.. susa la nak carik.. 3 kepeng tebal lak tuh..


*** dalam bape2 menet kendian ***


along : mira.. ni haaa. mane ko carik? mate ko letak kat mane?
aku : ha? mane? mane?
along: ni ha.. SITI HUMAIRAH BTE ABU YAZID.. eeee.. ( buat muke geram x senunuh )
aku : eheheh.. oke3.. sori..
aku lagi : makkkkk, orang dapat panggelan ke 2 laa. waaa. da agak da.. pegi bulan 3 sampai bulan nam.. naseb baek x dapat panggelan ke 3 punye..
mak : bagosle.. leh keje..
aku : keje ? memang lee. da plan da ngan membe..
aku lagi : makkkkk.. ramai kawan2 orang dapat panggelan ke2.. jora joe.. hairi.. azlann.. fatah.. waaaa.. besnyeeeeeeeeeeeeeeeeee.
mak : eleh.. mak dulu x de program neh x heran pon.
aku : tu dulu.. neh sekarang.. hahahhahahhaha. (buat muke sengal kt mak aku )


Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.. aku suke taw.. mase aku wat entri neh pon aku dalam keaadaan eksaited.. saje je baru rini nak apdet.. hihi..


so much 4 my happy ending.. Photobucket - Video and Image Hosting

akhernye dapat jugak aku pegi PLKN neh.. da lame da tehegeh2 nak masok program neh.. sebab byk kebaikan yang aku bole dapat.. espeseli tuk mase depan aku.. banyak gunenye program neh.. haie.. rugila kalo sape2 x dapat tuh.. tapi kene ati2 la sebab banyak jugak pekare2 yang x elok da pena aku denga.. eee, mentak2 aku oke je.. selamat pegi dan pulang nanti.. aminnnnn.

meh ucap tahniah kat aku meh.. Photobucket - Video and Image Hosting

tapi satu je aku x puas ati.. semalam kat conference brad ade plan nak wat piknik utk forumer2 blues selamanye bulan mac neh sebab bulan jan ngan feb sume bz.. yeke brad? huwaa.. x aciiii.. x acinyeeee..janganla buat taim tuh.. gitula katenye, plan nak wat centu la.. isk.. mentak2 x .. mentak2 x jadi.. hohoyey...

rezeki manusie sape sangka taw.. hihi.. rezeki aku.. rezeki aku.. ^_^Photobucket - Video and Image Hosting
 
posted by mira_mia at 4:39 PM | Permalink


1 Comments:


At 11:39 AM, Blogger akma

ohohoho...dia dpt gie PLKN upernyer....
kite saport dia...slmt berjaye pegi, disana dan pulg nnti...ehhehe....