Kebosanan melanda
Tuesday, December 12, 2006
ehe..
korang.. kalo bosan watpe ek kat uma tuh?

menketedarah sepanjang mase? wat bende senunuh? lari keliling uma sampai lelah? maen tenteng dengan budak kecik x cukop umo? panjat bumbong jiran? bekaroeke kat kelab malam? membuat yoga? wushu? tangkap pencurik? mencurik? belasah orang? tengok tv sampai lebam mate? surfing intenet doploh pat lime jam yang korang suke? betape kat gua? melancong ke uma jiran2? membuat bising ? lagiii.. ape ek? halaaaaaaaaaa.

saje je nak apdet.. sebabnye.. bosan.. gileeeeeeeeee bosan..

eeeeeeeeeee, bosannyeeeeeeeeeeeeee.. eh korang.. kalo korang bosan kan.. pe pekare menarek yang korang buat selalu?

cube kasitahu same aku..

aku kan kalo bosan kan.. aku buat pekare2 ni.. tiap2 ari mase jam dan saat ni la yang selalu aku buat..

1 ---> menketedarah
2 --> minom
3 --> sliping
4 --> belasah kucen
5 --> maen tenet je keje ( mak aku x bising plak.. hohoyeyh. )
6 --> tengok tv
7 --> melayan kasteme dtg uma
8 --> jalan lam uma ke hulu ke hilir ( xde arah tujuan )
9 --> mengikot along naek kete ronde2
10--> buat muke toyee.
11 --> maen talipon bimbit.

haaaa. x ke membosankan? ee, bosan taw x? abes skola je mulela bosan.. nak carik keje banyak lagi bende lom settle.. nak kene peking barang nak pindah uma lagii.. nak pegi kluang joho pakcik aku nak kawen.. nak pegi selango.. lagiii.. banyak lagi laaaaaaaaaaa. waaaaa.. so bored gile..

haihhhhh.. aku bosan... bosan ni .. gile bosan dok uma.. nak pegi kua membe aku ramai yang da pecot carik keje.. gile gaji betol derang sume.. cube tiru macam aku.. rileks je..

rileks? xde maknenyeeeeeeeee nak rileks rileks laa.

lagi bosan adelaaaa. isk.. tapinye.. weh..

kakak aku yang gile bepesen tuh da beli kamera digital baru la.. hihi.. aku x kene mara pon sebab kamera dulu da hanco aku buat.. bukan aku yang buat.. tibe2 rosak sendirik.. bukan aku.. aku baek.. x suke menjahanamkan benda2 beharge.. betollll..

tapinye aku gumbira.. along x mara.. cume menjeling2 mate je.. lagiii.. die x mara.. die cume geram.. aku x besalah pon..

ee femili aku ni.. cam x pena tgk kamera digital.. jakon tol begaye maot.. anak sapaaaaala tuh.. aku pon same duwe kali lime je.. nak pegi beposing.. hihi.. besnyeeeeeeeee.. ade kamera baru.. korang jangan jeles yee.. saba itu separoh daripada sabariah..

aku sukeeeeeeeeeeeee.. tapii.. aku bosannnnnnnnnnn.. tolong.. Photobucket - Video and Image Hosting
 
posted by mira_mia at 8:44 PM | Permalink


1 Comments:


At 4:20 AM, Blogger lindosh

bosan jugak!

panjat dinding ke.. lompat2 ateh katill... ehehe tu besh tu :P