2006 PERGI... 2007 MARI
Friday, March 02, 2007
2006 pergi… 2007 mari…


Alhamdulillah.. 2006 da selesaikan tugasnye dalam jangka mase setahon.. melambai lambai sayu.. pergi mengundur diri..memberi laluan kepada yang lain. cewahh.. hihi.. bermadah pulak aku.. sekali sekala.takde salahnye.. kan.. kan? Kannnn?

Nak dikatekan azam 2006 aku tercapai atau tak, hmm.. rase2nye, ade yang tercapai, ade yang tak tercapai, ade juga yang tak tercapai akalmu.. kik kik.. bole la .. 50-50.. camtuh la kot.. ape azam 2006 aku? nak taww? Nak? Bia la sikeret.. hah ha..

Dalam tahon 2006 neh banyak pahit manes masam cuka tawar takde rase yang aku alami... sume ade.. takde yang takde.. complete sume jenes rasenye.. dalam jangke mase tahon 2006 neh jugak aku dapat bekenalan dengan ramai manusiye kat bumi neh..sangat banyak kenangan. besssss rase..lebiu kat koranggg. moge2 ikatan silaturrahim kite semua bertambah erat dari hari ke hari.. aminnn.. ^_^

Erm, azam baru aku tahon 2007 neh aku nak membuat femili aku rase bangge.. aku nak lebeh berdikari memandangkan nanti aku nak pergi jaoooh..jaooo ke? Hu hu hu. aku jugak mawu sentiasa berharap suatu mase nanti aku nak dan akan jadik orang2 yang berkaliber juge pandai melangsungkan hidup sendiri..cam survivor la kirenye.. heh heh heh. dan juge menambah ramai kenalan.. dan macam2 lagik.. tapinye, macam bole tercapai je kan? Kan? Kannn? InsyaALLAH kalo diizinkanNYA.. pasti tercapai punye, aku akan pastikan.. aku janji kat diri aku sendirik.. eip, bukan omong kosong aaa.. aku akan pastikannnye.. sehingga aku pasti ianya betol2 tercapai… dan pasti.. +_+

Ape apepon, selamat tinggal 2006, welkem 2007.. harap2 tahon neh bawe tuah.. hoh hooo hoh..

Dah, malas rase nak taep bejela-jela, penatnyeeeeeee. Mawu slip la. ZzZzZzZzZzzz. -_- Photobucket - Video and Image Hosting
 
posted by mira_mia at 2:25 PM | Permalink


0 Comments: